Actualiteit

Consument wacht op connected car

Een recente studie van JD Power onthulde zopas dat er een gebrek aan interesse is bij de consument voor nieuwe technologieën. Een recente studie waarvoor Ford de opdracht gaf, zegt het tegenovergestelde.

Nicolas Joannès Nicolas Joannès | Gepubliceerd op 1 sep. 2015 | Leestijd: 1 min

De jongste studie Ford Car Buying Trends 2015 peilt naar het koopgedrag van de consument binnen de autosector in 22 Europese landen. Uit de resultaten blijkt dat heel wat bevraagden interesse hebben in systemen die het autorijden makkelijker maken, zoals een parkeerassistent. Aan de hand van deze cijfers besluit Ford dat automobilisten klaar zijn voor de autonome wagen.

De cijfers van deze studie volgenden amper enkele dagen nadat de uitkomst van een JD Power studie werd voorgesteld. Daar bleek precies het tegenovergestelde uit de gegevens. Hier stelde men dat heel veel automobilisten slechts zelden gebruik maken van de nieuwe technologieën die steeds vaker in nieuwe wagens worden geïntegreerd…

Advertentie – lees hieronder verder

Wat wordt uw volgende voertuig?

Lees het artikel

Deel dit artikel

Lees meer over


In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Gocar, da's ook meer dan 40.000 voertuigen in voorraad!

Ontdek al de actualiteit

Artikels over hetzelfde onderwerp

Nieuwsbrief

Of het nu gaat om het laatste autonieuws of actuele mobiliteitsonderwerpen.

Wagens voor u

Auto's

In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Advertentie

Close icon