Actualiteit

Mondial de l'Automobile: minder bezoekers, meer verkopen

De Mondial de l'Automobile in Parijs heeft zopas de deuren gesloten en maakt een eerste balans op. Het Parijse salon trok dit jaar 14 % minder bezoekers vergeleken met de vorige editie. Desondanks trokken er 1.066.439 kijklustigen naar de beurs zodat dit nog steeds het meest bezochte autosalon ter wereld is. Volgens de organisatoren moet je dit in het licht zien van een algemene daling van het aantal bezoekers bij alle nationale evenementen sinds november 2015. Een aantal merken stuurden ook hun kat zoals Ford, Volvo, Mazda en tal van andere prestigemerken. De organisatoren melden ook goed nieuws want het aantal bestellingen is gestegen en 33 % van de bezoekers van de Mondial geeft aan dat ze binnen het jaar een aankoopintentie hebben. Bij de vorige editie in 2014 was dat slechts het geval bij een kwart van de bezoekers. Denkt u dat de afwezigheid van bepaalde merken aan de basis ligt van deze lagere bezoekersaantallen of ziet u andere redenen?

Gert Verhoeven | Gepubliceerd op 17 okt. 2016 | Leestijd: 0 min

Wat wordt uw volgende voertuig?

Lees het artikel

Deel dit artikel

Lees meer over


In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Gocar, da's ook meer dan 40.000 voertuigen in voorraad!

Ontdek al de actualiteit

Artikels over hetzelfde onderwerp

Nieuwsbrief

Of het nu gaat om het laatste autonieuws of actuele mobiliteitsonderwerpen.

Wagens voor u

Auto's

In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Advertentie

Close icon