Actualiteit

Audi City : virtuele showroom in Parijs

Na London en Berlijn volgt ook in Parijs een Audi City vestiging. In deze futuristische toonzaal kunnen klanten hun nieuwe wagen op een gigantisch scherm configureren.

Nicolas Joannès Nicolas Joannès | Gepubliceerd op 6 okt. 2015 | Leestijd: 2 min

Nadat Audi een dergelijke toonzaal opende in de huiseigen Duitse hoofdstad en in London, besliste de constructeur om ook in Parijs een digitale showroom te openen. Audi City maakt het verschil met een conventionele toonzaal omwille van de gigantische schermen waarop men op een interactieve manier de mollen van het merk kan leren kennen.

Door jezelf te verplaatsen kan je ook de wagen op het scherm verplaatsen. Je kan de wagen ook configureren via een groot aanraakscherm. Vervolgens wordt de wagen op ware grootte op een gigantisch scherm afgebeeld.

Advertentie – lees hieronder verder

Los daarvan staan er ook enkele echte wagens opgesteld in Audi City. Klanten kunnen er ook de nieuwe Audi R8 ontdekken. Deze showroom heeft een oppervlakte van 355 vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen.

Denkt u dat dit type showroom het fysieke contact met een nieuw model kan vervangen? 

Wat wordt uw volgende voertuig?

Lees het artikel

Deel dit artikel

Lees meer over


In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Gocar, da's ook meer dan 40.000 voertuigen in voorraad!

Ontdek al de actualiteit

Artikels over hetzelfde onderwerp

Nieuwsbrief

Of het nu gaat om het laatste autonieuws of actuele mobiliteitsonderwerpen.

Wagens voor u

Auto's

In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Advertentie

Close icon