SUPPORT / F.A.Q.'s
Hulp nodig?
Onze F.A.Q. is de snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag.
Inschrijvingen
Kan ik een account aanmaken met een vast nummer?
Nee, elk account op Gocar.be is gekoppeld aan een mobiel telefoonnummer. Bij het afronden van uw Gocar-account wordt er een sms gestuurd naar het mobiele nummer dat u heeft ingegeven.
Kan ik me registreren met een buitenlands mobiel nummer?
Het is niet mogelijk om u op Gocar.be te registreren met een buitenlands mobiel nummer.
Account
Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten.
De ID komt meestal overeen met een e-mailadres.
Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u resetten door op 'Wachtwoord vergeten?' te klikken.
Advertentie
Is het mogelijk dat er een vertraging optreedt bij het publiceren van mijn advertentie?
La vérification est faite manuellement par nos équipes. Celles-ci sont donc effectuées pendant les heures d’ouverture entre 9h et 17h. Si le délai est plus long, n’hésitez pas à prendre contact avec notre équipe support : support@gocar.be
Ik kan geen tweede advertentie maken vanuit mijn account, waarom?
We accepteren slechts één advertentie per account voor particuliere gebruikers.
Hoe desactiveer ik een advertentie?
U moet inloggen op uw account en naar het menu 'Mijn voertuigen' gaan. U heeft dan de mogelijkheid om uw advertentie te desactiveren. Op die manier, kan u deze opniew activeren of ervoor kiezen om deze te verwijderen.
Voertuigen
Hoe kan ik vragen stellen over een voertuig?
U kunt uw vragen telefonisch stellen aan de verkopen via het nummer dat op de pagina van het voertuig staat of via het contactformulier op diezelfde pagina.
Mag ik de voertuigen bij u thuis zien?
Gocar.be is een platform waarop gebruikers online advertenties kunnen plaatsen. Voertuigen worden niet bij ons gestockkeerd, maar bij verkopers (professionals en particulieren). Gocar.be is een zoekertjeswebsite voor nieuwe alsook tweedehandsvoertuigen, geen concessie.