SUPPORT / F.A.Q.'s

Hulp nodig?

Onze F.A.Q. is de snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag.

Inschrijvingen

Kan ik een account aanmaken met een vast nummer?

Nee, elk account op Gocar.be is gekoppeld aan een mobiel telefoonnummer. Bij het afronden van uw Gocar-account wordt er een sms gestuurd naar het mobiele nummer dat u heeft ingegeven.

Kan ik me registreren met een buitenlands mobiel nummer?

Het is niet mogelijk om u op Gocar.be te registreren met een buitenlands mobiel nummer.

Account

Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten.

De ID komt meestal overeen met een e-mailadres.

Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u resetten door op 'Wachtwoord vergeten?' te klikken.


Advertentie

Is het mogelijk dat er een vertraging optreedt bij het publiceren van mijn advertentie?

Het nakijken van uw advertentie gebeurt handmatig door onze teams. Deze vinden plaats tijdens onze openingstijden tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Indien het langer duurt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support: support@gocar.be

Ik kan geen tweede advertentie maken vanuit mijn account, waarom?

We accepteren slechts één advertentie per account voor particuliere gebruikers.

Hoe desactiveer ik een advertentie?

U moet inloggen op uw account en naar het menu 'Mijn voertuigen' gaan. U heeft dan de mogelijkheid om uw advertentie te desactiveren. Op die manier, kan u deze opniew activeren of ervoor kiezen om deze te verwijderen.

Voertuigen

Hoe kan ik vragen stellen over een voertuig?

U kunt uw vragen telefonisch stellen aan de verkopen via het nummer dat op de pagina van het voertuig staat of via het contactformulier op diezelfde pagina.

Mag ik de voertuigen bij u thuis zien?

Gocar.be is een platform waarop gebruikers online advertenties kunnen plaatsen. Voertuigen worden niet bij ons gestockkeerd, maar bij verkopers (professionals en particulieren). Gocar.be is een zoekertjeswebsite voor nieuwe alsook tweedehandsvoertuigen, geen concessie.

Support

Hoe kan ik de support van Gocar.be contacteren

Elk verzoek of aanvullende informatie wordt per e-mail gedaan, we hebben geen telefonische ondersteuning voor particuliere gebruikers. Aarzel niet om ons een mail te sturen naar support@gocar.be of contact op te nemen via onderstaand formulier.

Contact Formulier

Vul dit veld in
Geef uw onderwerp in
Geef uw bericht in
Geef uw B.T.W.-nummer in
Geef uw naam in
Gelieve uw voornaam in te vullen
Gelieve uw e-mail adres in te vullen
Geef uw telefoonnummer in

* Verplicht veld

Onze partners