Actualiteit

Jaguar- en Land Roverklanten kunnen hun auto in 3D bestellen

Jaguar Land Rover kondigt aan dat het over zijn netwerk een volledig nieuw verkoopsysteem via virtuele werkelijkheid wil uitrollen. Tegen het eind van het jaar zullen alle concessies uitgerust zijn met VR-brillen zodat klanten zich aan boord van elk toekomstig model van de groep kunnen wanen.

Nicolas Morlet Nicolas Morlet | Gepubliceerd op 25 jan. 2017 | Leestijd: 2 min

Deze techniek biedt een dubbel voordeel. Niet alleen kunnen klanten zich een precies beeld vormen van hun configuratie, maar het laat verkopers ook toe om hen de jongste nieuwigheden van het merk te laten ontdekken zonder dat ze maandenlang moeten wachten tot wanneer de auto “in het echt” in hun showroom staat. 

Dankzij deze VR-bril kan de klant niet alleen het interieur van zijn auto virtueel in 360 graden ontdekken, maar hij kan ook een blik werpen onder de motorkap of bepaalde specifieke kenmerken ontdekken via animaties.

Advertentie – lees hieronder verder

De technologie, die vorig jaar werd ontplooid bij de lancering van de SUV F-Pace op de Britse markt, lijkt voldoende overtuigend voor de groep om ze op grotere schaal te willen gaan toepassen.

 

Wat wordt uw volgende voertuig?

Lees het artikel

Deel dit artikel

Lees meer over


In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Gocar, da's ook meer dan 40.000 voertuigen in voorraad!

Ontdek al de actualiteit

Artikels over hetzelfde onderwerp

Nieuwsbrief

Of het nu gaat om het laatste autonieuws of actuele mobiliteitsonderwerpen.

Wagens voor u

Auto's

In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Advertentie

Close icon