Na een niet al te best jaar voor Ford, wil het volumemerk zich nu volop concentreren op de meest populaire segmenten: die van de SUV’s en cross-overs.
Ford verloor veel geld in 2017. “Voor het tweede semester werd een verlies van 62,3 miljoen euro opgetekend en dus moeten de meest verlieslatende modellen eruit”, aldus de financiële directeur van Ford Europa. “We hebben het over de C-Max, S-Max en Galaxy.”
En voor wie het nog niet wist: de Mondeo verdwijnt ook, al zit er wel nog een facelift voor die berline (en break) aan te komen.
Advertentie – lees hieronder verder
Duizenden Belgische bestuurders volgen Gocar om op de hoogte te blijven en om de beste wagendeals te ontdekken. U toch ook? Blijf op de hoogte:
- Bezoek gocar.be regelmatig
- Volg Gocar op Google Nieuws
- Abonneer op de Gocar-nieuwsbrief