Mercedes E 250 E250CGI cabriolet
€ 14.450
Tweedehands - Benzine (super) - 143.526 km
Particuliere verkoper
1180 Uccle
Mercedes S 350 CDI L BlueTEC 12 mois de garantie full optie xenon
€ 24.500
Tweedehands - Diesel - 189.000 km
Professionele verkoper
1930 Zaventem
Toyota Proace L2H1 prix Export problème de démarrage électricité
€ 7.950
Tweedehands - Diesel - 205.000 km
Professionele verkoper
1970 Zaventem
Chevrolet Orlando 2.0 TDCi LTZ+
€ 6.490
Tweedehands - Diesel - 211.000 km
Particuliere verkoper
1090 Bruxelles
Chevrolet Aveo 1.4i LTZ problème boite de vitesse
€ 4.700
Tweedehands - Benzine - 109.000 km
Professionele verkoper
1930 Zaventem
Peugeot 308 1.6i Active 12 mois de garantie
€ 8.000
Tweedehands - Benzine - 148.000 km
Professionele verkoper
1970 Zaventem
Skoda Octavia 12 mois de garantie
€ 9.450
Tweedehands - Benzine - 113.000 km
Professionele verkoper
1930 Zaventem
Citroen Jumper L3H2 12 mois de garantie
€ 9.500
Tweedehands - Diesel - 144.000 km
Professionele verkoper
1930 Zaventem
Smart forTwo 1.0i Passion *DCT* Cabriolet* Cool & Audio* LED*
€ 16.600
Tweedehands - Benzine - 41.977 km
Professionele verkoper
1160 Bruxelles
Audi Q5 Audi Q5 Business Edition Attraction 30 TDI 100(136) kW(ch) S tronic
€ 35.800
Tweedehands - Diesel - 45.000 km
Professionele verkoper
1410 Waterloo
Audi A6 allroad 3.0 TDi V6 24v Quattro DPF Tiptronic
€ 3.950
Tweedehands - Diesel - 242.886 km
Professionele verkoper
1910 Kampenhout
BMW SERIE 3 COUPE 316
€ 3.500
Tweedehands - Benzine - 177.500 km
Particuliere verkoper
1000 Bruxelles-ville
Hyundai iX20 1.4i Comfort+NAVIGATION
€ 9.999
Tweedehands - Benzine - 56.000 km
Professionele verkoper
1020 Bruxelles
Suzuki Splash 1.2i GLS Airco
€ 6.450
Tweedehands - Benzine - 94.000 km
Professionele verkoper
1020 Bruxelles
BMW 4 Reeks 420i
€ 28.500
Tweedehands - Benzine - 59.000 km
Particuliere verkoper
1410 Waterloo
Als hoofdstad van België is Brussel gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Toch kiezen heel wat mensen ervoor om zich met de auto in Brussel te verplaatsen. De auto heeft natuurlijk een aantal voordelen ten opzichte van het openbaar vervoer, denk maar aan de flexibiliteit die je hebt om te reizen wanneer het jou uitkomt. Maar het vele autoverkeer heeft ook een impact op de luchtkwaliteit in de stad. Daarom is Brussel sinds enkele jaren een LEZ of lage emissiezone. Dat betekent dat oude, vervuilende wagens niet meer welkom zijn in de stad. De LEZ zal in de toekomst steeds meer auto’s weren. Welke auto’s Brussel al dan niet binnen mogen, hangt af van de Euronorm en de brandstof van de wagen. De Euronorm duidt de uitstootklasse van een voertuig aan in g/km en is afhankelijk van de datum van eerste inschrijving van de wagen.
In de komende jaren zal Brussel steeds strenger worden op het gebruik van de auto. Zo zullen vanaf 2030 dieselwagens volledig geweerd worden uit het Brussels gewest en vanaf 2035 geldt dat ook voor benzinewagens. Enkel nog volledig elektrische auto’s zullen dan in Brussel binnen mogen. Die regelgeveing zal uiteraard een grote impact hebben op het wagenpark van de regio. 2030 lijkt nog ver weg, maar het loont de moeite om bij de aankoop van een nieuwe auto met de situatie in Brussel rekening te houden, zeker wanneer je in het Brussels gewest woont of daar regelmatig moet zijn. Als je situatie het toelaat, zou een nieuwe of tweedehands elektrische auto een optie kunnen zijn.