Renault heeft zojuist de vierde generatie van de Master gepresenteerd, een bedrijfsvoertuig dat iets meer dan 40 jaar geleden zijn debuut maakte. De lijnen zijn volledig hertekend en hij heeft nu een massieve voorkant met een grote verticale grille en omgekeerde C-vormige LED-koplampen. Het interieur is nu qua design en afwerking als een personenwagen. De binnenruimte is geoptimaliseerd, het stuurwiel is nu in hoogte en diepte verstelbaar en de opbergruimtes zijn verveelvoudigd tot een totale inhoud van 135 liter.
Mobiel kantoor
De Master kan ook gemakkelijk worden omgebouwd tot mobiel kantoor. De rugleuning van de middelste zitplaats vormt een werktafel wanneer deze wordt neergeklapt en de zitplaats gaat omhoog om toegang te geven tot een speciale opslagruimte voor een pc. USB-C-aansluitingen kunnen worden gebruikt om elektronische apparaten van stroom te voorzien. Er zijn verschillende zitconfiguraties beschikbaar: hangende stoelen, draaibare stoelen, individuele stoelen of 3 types bankstoelen, met 2 versies van textiel en zeer resistent vinyl.
Advertentie – lees hieronder verder
Meer gestroomlijnd
Instensief werk aan de stroomlijn van deze bestelwagen hebben de SCx met meer dan 20% verlaagd, waardoor hij minder brandstof verbruikt en zijn uitstoot beperkt. De Master is ontwikkeld op een platform dat geschikt is voor verschillende soorten aandrijving, en zal verkrijgbaar zijn met een 130, 150 of 170 pk Blue dCi-dieselmotor in combinatie met een handgeschakelde 6-versnellingsbak of een automatische 9-versnellingsbak. Renault heeft ook twee elektrische versies gepland, met respectievelijk 130 en 143 pk, uitgerust met een batterij van 40 kWh (180 km WLTP) of 87 kWh (410 km WLTP). De DC-snellader van 130 kW geeft de auto een bereik van 229 km in 30 minuten. Thuis opladen van 10 tot 100% duurt minder dan 4 uur met een AC-laadkast van 22 kW.
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be