Duitse constructeurs spelen thuis in Frankfurt en daarom halen ze alles uit de kast om zoveel mogelijk bezoekers te trekken. Mercedes kiest bijvoorbeeld voor een eigen hall waarin ze hun producten voorstellen. Het ziet er uit als een kathedraal. BMW kiest dan weer voor een circuit binnen de expositiehall. Audi wil duidelijk nog een stapje verder gaan!
Het merk met de vier ringen bouwt sinds midden juli aan haar uniek paviljoen op de centrale ruimte (Agora) tussen de expositiehallen. Deze geweldige maar vooral tijdelijke constructie ontvangt haar bezoekers over drie verdiepingen.
Audi geeft vandaag enkele cijfers om de bezoekers maar vooral haar eeuwige concurrenten te imponeren. Ze gebruiken 200 km kabel, 700 m2 LED-schermen en er is een oppervlakte van 70 x 55 meter voorzien waarop ze 33 voertuigen tonen!
Vindt u dat de Duitse constructeur overdrijven op het salon van Frankfurt ?
Advertentie – lees hieronder verder
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be