De hierboven aangehaalde technische aanpassingen zorgen volgens Isuzu voor 20% meer stabiliteit en een verbetering van de wegligging. Er werd ook gedacht aan de off-roadliefhebbers, met een verhoogde doorwaadhoogte van 80 cm en een standaard sperdifferentieel vanaf de LS-versie.
Euro 6d
Het beschikbare vermogen en koppel van de 1,9-liter turbodieselmotor blijft behouden (respectievelijk 164 pk en 360 Nm), al voldoet het blok dankzij de toevoeging van AdBlue aan de Euro 6d-emissienorm. Het trekvermogen van 3,5 ton blijft ongewijzigd en in de laadbak kan je nog steeds meer dan 1 ton kwijt.
Nieuwe look
Uiteraard werd ook het uiterlijk opgefrist, met nieuwe LED-koplampen en een groter en robuustere rooster die de D-Max. De pick-up kreeg eveneens een volledig nieuw interieur, voorzien van meer luxe en met een betere ergonomie en geluidsisolatie.
Advertentie – lees hieronder verder
3 koetswerkvarianten
De Isuzu D-Max is leverbaar in drie koetswerkvarianten (Single Cab, Extended Cab en Double Cab) en er zijn vier verschillende uitrustingsniveaus: L, LS, LSX en V-Cross.
Hoeveel?
Belgische prijzen variëren tussen 31.429,75 euro en 48.369,75 euro.
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be