Uit een studie van Ford France blijkt dat een groot deel van de Fransen, vooral jongeren, regelrecht verslaafd zijn aan hun smartphone en die vaak te onpas gebruiken, zoals bij het oversteken van de straat.
In België dateert de laatste studie over dit onderwerp uit 2017. Volgens Benoit Godart, woordvoerder van het VIAS Instituut en geïnterviewd door Sud Presse, is het probleem steeds blijven toenemen. Hij schat dat 50% van de Belgen zich er regelmatig aan bezondigt.
Advertentie – lees hieronder verder
Duizenden Belgische bestuurders volgen Gocar om op de hoogte te blijven en om de beste wagendeals te ontdekken. U toch ook? Blijf op de hoogte:
- Bezoek gocar.be regelmatig
- Volg Gocar op Google Nieuws
- Abonneer op de Gocar-nieuwsbrief