Sinds 1 september 2013 bestaat het inschrijvingsbewijs van een wagen uit twee delen: een voor thuis en een om in de vierwieler te bewaren. Wie hem achteraf wil verkopen of (opnieuw) inschrijven, heeft ze daar allebei voor nodig.
Jonathan Pfund, woordvoerder van de federale politie, bevestigde aan Sudpresse dat er nog steeds veel te veel mensen beide delen in hun auto laten liggen, met alle mogelijke gevolgen van dien.
Advertentie – lees hieronder verder
Duizenden Belgische bestuurders volgen Gocar om op de hoogte te blijven en om de beste wagendeals te ontdekken. U toch ook? Blijf op de hoogte:
- Bezoek gocar.be regelmatig
- Volg Gocar op Google Nieuws
- Abonneer op de Gocar-nieuwsbrief