Dat het ging gebeuren, stond al vast maar binnen enkele dagen is de bekrachtiging een feit. Opkopers die visitekaartjes achterlaten (die vervolgens meestal op de openbare weg belanden), kunnen voortaan worden beboet.
In Vlaanderen wordt ook al even opgeroepen tot een verbod op de vervelende autokaartjes. Op nationaal niveau is dat moeilijk klaar te krijgen, zo klonk het, al kunnen steden en gemeenten ze wel gewoon zelf verbieden.
Foto: François Piette
Advertentie – lees hieronder verder
Duizenden Belgische bestuurders volgen Gocar om op de hoogte te blijven en om de beste wagendeals te ontdekken. U toch ook? Blijf op de hoogte:
- Bezoek gocar.be regelmatig
- Volg Gocar op Google Nieuws
- Abonneer op de Gocar-nieuwsbrief