Uitgerekend op Twitter, het sociale netwerk van Elon Musk, doet ene Prerak het opmerkelijke verhaal over zijn Tesla Model Y. Amper een week geleden, op 24 januari 2023, nam hij zijn nieuwe bolide in ontvangst maar de vreugde was van korte duur. Enkele dagen later reed hij met samen met zijn gezin in zijn Model Y op de snelweg … toen plots het stuurwiel loskwam. Gelukkig reed er niemand direct achter de Tesla en kon hij veilig tot stilstand komen zonder verdere ongevallen. Afgaande op de beelden die de Tesla-rijder op Twitter plaatste, gebeurde het incident in de buurt van New York City.
Nog meer ellende
De wagen werd daarna weggesleept naar een Tesla-herstelpunt. En dat was nog niet het einde van de ellende. De garage nam na de sleep contact op met de Tesla-rijder om te vragen wat eigenlijk het probleem met de auto was. Na de herstelling kreeg de man ook nog een rekening van 103,96 dollar gepresenteerd.
Hij reageert verontwaardigd op Twitter. “Ben ik verantwoordelijk voor een productiefout?”, vraagt hij zich af. “Ik heb de auto nog geen week en krijg een rekening voor een kapot stuurwiel. Het is toch de verantwoordelijkheid van het bedrijf om dit te herstellen? Ik zou een terugbetaling erg op prijs stellen. Hou de auto maar, want we hebben het vertrouwen verloren en mijn gezin voelt zich niet meer veilig. Veiligheid is belangrijker dan rijden in een hoogtechnologische wagen.” Wat Elon Musk hier allemaal van vindt? De CEO van Tesla en Twitter reageerde nog niet.
Advertentie – lees hieronder verder
@elonmusk @TeslaOwnersWW @BLKMDL3 Family was excited to receive Tesla Y delivery on 1/24/2023. Was driving on highway and all the sudden steering wheel fall off, was lucky enough there was no car behind and I was able to pull on devider #SafetyFirst #Fixit #TeslaModelY #help
2,8792:45 AM · Jan 30, 2023Thank You all for your replies, retweet and concerns. Like to share inside of the car as one tweeter was doubtful(fake) account.31511:35 AM · Jan 30, 2023Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be