Deze eerste DS Store beschikt over een oppervlakte van 600 m² die helemaal aan DS is gewijd. Een en ander is afwerkt in een luxueuze stijl naar Frans model. Het gebouw zelf krijgt een moderne gevel met verfijnde lijnen. Het interieur is afgewerkt met elementen in zwart en fuchsia. Bedoeling is om het DS-gamma ook op deze manier naar een hoger niveau te tillen.
Volgens de invoerder past dit helemaal in de strategie om het merk te lanceren. Anderzijds voegt men er aan toe dat de DS-producten sinds hun lancering in 2010 een echt commercieel succes zijn gebleken. Citroën verkocht vanaf dan al 500.000 exemplaren. Het actuele gamma bestaat uit de DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 en de DS 5.
François Guieysse, directeur van Citroën en DS Belux ziet de komst van de DS Sotre als volgt : “In de drie volgende jaren zullen er vijf grote DS Stores komen in belangrijke Belgische steden. Er komen verder een twintigtal DS Salons die in de bestaande Citroën-dealerships worden ingeplant en een bredere spreiding over het ganse land hebben.” In de lente zal ook in Luxemburg de eerste DS Store de deuren openen.
Denkt u dat men met dit concept meer DS-producten zal verkopen ?
Advertentie – lees hieronder verder
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be