Actualiteit

Citroën en Mini gebruiken “flat design” logo

Mini deed het enkele weken geleden al en vandaag toont ook Citroën een veel eenvoudiger logo. De constructeurs kiezen voor “flat design” en gaan voor een minimalistische kleurkeuze. Zonder het te weten, heeft u wellicht al enkele flat design-logo’s zien langskomen op de jongste interfaces van smartphones die op Android, Google of iOS van Apple draaien. Het ziet er naar uit dat autoconstructeurs dezelfde weg op gaan met dit erg eenvoudig maar uitgerijpt design.

Gert Verhoeven | Gepubliceerd op 18 okt. 2016 | Leestijd: 1 min

Mini gaat duidelijk mee met zijn tijd en toonde eind vorige maand al het nieuwe logo. Vandaag is het de beurt aan Citroën om het nieuwe logo te introduceren waarbij het reliëf en de rode kleur verdwijnen. Het nieuwe logo is al te zien op de advertenties voor de jongste C3.

Wat wordt uw volgende voertuig?

Lees het artikel

Deel dit artikel

Lees meer over


In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Gocar, da's ook meer dan 40.000 voertuigen in voorraad!

Ontdek al de actualiteit

Artikels over hetzelfde onderwerp

Nieuwsbrief

Of het nu gaat om het laatste autonieuws of actuele mobiliteitsonderwerpen.

Wagens voor u

Auto's

In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Advertentie

Close icon