Nog altijd even populair
Het Salon heeft haar deuren gisteren om 19.00 uur gesloten. Op twee weken tijd hebben er 585.000 bezoekers door de verschillende hallen gewandeld. Die eindbalans bevestigt de constante stijging van het aantal bezoekers, maar kan toch een teleurstelling zijn voor de organisatoren. Zij hadden namelijk op 600.000 bezoekers gehoopt.
Enkele uren na de opening zeiden de verschillende merken al dat ze tevreden waren over de eerste contacten. Dankzij het talrijke en actieve publiek bleef het Salon van Brussel een echte verkoopsalon. We zullen wel nog enkele maanden moeten wachten op de precieze verkoopcijfers om de exacte impact op de markt te bepalen.
Advertentie – lees hieronder verder
Zelfvoldaan
Febiac was erg zelfvoldaan over het succes van de Job On Wheels die bestemd was om banen en opleidingen in de auto-industrie bij jongeren te promoten.
Tot slot heeft het European Automotive Forum blijkbaar haar doel bereikt, namelijk vragen rond mobiliteit bespreekbaar maken met politieke instanties.
We zien elkaar weer in januari 2015 voor het 'kleine' salon voor bedrijfswagens, motors en vrijetijdsvoertuigen.