De verantwoordelijken van de belangrijke overheidsdienst verklaren zich nader: “De laatste weken hebben we last van technische problemen. We hebben momenteel een vertraging opgelopen van bijna vier weken. We hopen die zo snel mogelijk weg te werken. ” De Federatie voor Verzekerings- en Financiële tussenpersonen (FVF), die vaak nummerplaten aanvraagt voor haar klanten, bevestigt het bestaan van het probleem. De voorzitter Roger Huygens is dan ook verontwaardigd: “We hebben het recht om ontevreden te zijn aangezien de bevoegde Staatssecretaris Melchior Wathelet (cdH) onlangs in het parlement verklaard heeft dat de lange wachttijden bij de DIV verdwenen waren. “
Roger Huygens onderstreept wel dat de online toepassing WebDIV (www.webdiv.inmotiv.be) wel correct werkt. Het probleem komt dus enkel voor bij personen die persoonlijk documenten naar de DIV moeten brengen. Veel succes!
Advertentie – lees hieronder verder
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be