In een wedstrijdfase met safety car liet Sebastian Vettel zich verrassen door de lage snelheid van Lewis Hamilton – die op dat ogenblik op kop reed – en hij reed onvrijwillig in op zijn bolide. Hij ging vervolgens naast de bolide rijden en gaf om zijn grieven te uiten een ruk aan zijn stuur in de richting van Hamilton.
Die actie werd met een penalty bestraft en Lewis Hamilton ziet het als een slecht voorbeeld. “Er zijn heel wat jongeren die naar de Formule 1 kijken en ze zagen dergelijk ongepast gedrag van een viervoudig wereldkampioen.” Sebastian Vettel gaf aan dat wanneer men hem strafte, ook Hamilton een sanctie zou moeten krijgen.
Wat vind jij van deze dubbele aanrijding?
Advertentie – lees hieronder verder
Duizenden Belgische bestuurders volgen Gocar om op de hoogte te blijven en om de beste wagendeals te ontdekken. U toch ook? Blijf op de hoogte:
- Bezoek gocar.be regelmatig
- Volg Gocar op Google Nieuws
- Abonneer op de Gocar-nieuwsbrief