In 2014 zagen we in de video van Audi een LMP1 die het hoofdkwartier van het merk in Ingolstadt uitreed en die onderweg naar de kantoren van Porsche in Stuttgart een Porsche-tractor voorbijstak. Daar pakt de coureur uit met een kunstige burn-outoefening om op het asfalt de sympathieke boodschap “Welcome back” (welkom terug) achter te laten.
Vandaag, drie jaar later, heeft Audi aangekondigd dat het deze sporttak verlaat, en Porsche neemt het idee van het sympathieke filmpje over, waar de tractor trouwens weer een rol in speelt. Het vervolg ontdekt u in het stukje hieronder.
Advertentie – lees hieronder verder
Duizenden Belgische bestuurders volgen Gocar om op de hoogte te blijven en om de beste wagendeals te ontdekken. U toch ook? Blijf op de hoogte:
- Bezoek gocar.be regelmatig
- Volg Gocar op Google Nieuws
- Abonneer op de Gocar-nieuwsbrief