Honda belooft binnen 5 jaar zelfrijdende wagens op de markt te brengen. Deze aankondiging komt wellicht niet toevallig twee weken na die van Toyota en heeft als doelstelling een zelfrijdende wagen op de markt te brengen voor de Olympische Spelen van 2020 in Tokio.
Voor zijn zelfrijdende wagen is Honda van plan samen te werken met General Motors, aldus de CEO Takahiro Hachigo. Beide constructeurs werken reeds succesvol samen aan een brandstofcel en willen die samenwerking ook graag verderzetten voor de zelfrijdende wagen.
Denkt u dat de zelfrijdende wagen u het rijden aangenamer kan maken?
Advertentie – lees hieronder verder
Duizenden Belgische bestuurders volgen Gocar om op de hoogte te blijven en om de beste wagendeals te ontdekken. U toch ook? Blijf op de hoogte:
- Bezoek gocar.be regelmatig
- Volg Gocar op Google Nieuws
- Abonneer op de Gocar-nieuwsbrief