Het filmpje werd enkele dagen geleden door Vox gepost en kent erg veel succes. In de video vraagt men een gedragsverandering van bestuurders die zich soms helemaal niet bewust zijn van het feit dat ze door hun gedrag soms andere weggebruikers hinderen.
Nog volgens de video bestaan er diverse studies die aantonen dat te traag rijden en het wisselen van rijstrook soms gevaarlijker is dan te snel rijden. Los daarvan zijn er nog al te veel automobilisten die menen dat ze de rijstrook niet moeten verlaten zolang ze de maximumsnelheid respecteren.
Wat vindt u van dit soort gedrag?
Lees ook:
Advertentie – lees hieronder verder
Duizenden Belgische bestuurders volgen Gocar om op de hoogte te blijven en om de beste wagendeals te ontdekken. U toch ook? Blijf op de hoogte:
- Bezoek gocar.be regelmatig
- Volg Gocar op Google Nieuws
- Abonneer op de Gocar-nieuwsbrief