Buzz

Zou jij deze Citroën-bril op je neus zetten?

De lancering van de nieuwe generatie Seetroën afgelopen juli ging niet onopgemerkt voorbij met meer dan 20 miljoen views op het internet en ruim 15.000 verkopen op enkele maanden tijd. Wat is er zo bijzonder aan deze bril?

Belga | Gepubliceerd op 1 jun. 2019 | Leestijd: 2 min

Net zoals bij de eerste bril, zijn de glazen van de Seetroën S19 het resultaat van een samenwerking met Boarding Ring en het ontwerpatelier 5.5. Het nieuwe montuur oogt transparanter op de plaats waar de blauwe contrastvloeistof (die de horizonlijn nabootst) vloeit. Op die manier wordt het zintuiglijke conflict opgelost.

Van deze S19 wordt een beperkte serie van 1919 stuks geproduceerd, naar aanleiding van de honderdste verjaardag van het merk. De bestellingen zijn open sinds 15 mei, en de eerste brillen zullen begin juli worden geleverd. Op de website lifestyle.citroen.com, de lifestyle store van het merk, koop je hem voor € 99.

Advertentie – lees hieronder verder

Wanneer je hem de Citroën Racing website bestelt, kan hij wereldwijd worden geleverd. Beide Seetroën modellen kunnen gedragen worden door volwassenen en kinderen vanaf 10 jaar (de leeftijd waarop het binnenoor niet meer groeit). Brillen zijn niet voorzien van lenzen, zodat ze door alle gezinsleden kunnen worden gebruikt. Het volstaat om ze 10 tot 12 minuten te dragen, zodra de eerste symptomen van wagenziekte zich voordoen.

Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be

Wat wordt uw volgende voertuig?

Lees het artikel

Deel dit artikel

Lees meer over


In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Gocar, da's ook meer dan 40.000 voertuigen in voorraad!

Ontdek al de actualiteit

Artikels over hetzelfde onderwerp

Nieuwsbrief

Of het nu gaat om het laatste autonieuws of actuele mobiliteitsonderwerpen.

Wagens voor u

Auto's

In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Advertentie

Close icon