Mopar: op naar een digitale klantenservice

Hoewel Mopar startte met muscle cars, is het vandaag uitgegroeid tot het merk van de Fiat Chrysler groep dat zich volledig toespitst op na-verkoop activiteiten. Dat omvat niet alleen accessoires maar ook klantenservice, merchandising en zelfs garantieservice. Apollon Papazoglou, Country Manager voor Mopar bij FCA Belgium, ziet een belangrijke kentering in de relatie die een autogebruiker heeft met het merk waarmee hij rijdt. “Voor alle Customer Care applicaties zien we een doorgedreven digitalisatie want op dit ogenblik werden al 478.000 zaken gedownload via onze mobiele applicaties.” Naast die klantenservice biedt Mopar ook een gamma accessoires voor de verschillende merken van de FCA groep. Zo zijn er bijvoorbeeld verschillende mogelijkheden om de koffer van en Fiat Tipo in te richten. Je kan kiezen voor een scheidingsnet, maar er is ook een opbergbox en zelfs een dakkoffer.

Gepubliceerd op 7 oktober 2016

Deel

Mopar: op naar een digitale klantenservice

Advertentie – lees hieronder verder

Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be

Deel

Gocar marketplace
47.064 nieuwe en tweedehands voertuigen bij jou in de buurt!
Hybride, elektrisch of thermisch? Nieuw of tweedehands? Specialist in het zoeken naar nieuwe en tweedehands voertuigen en al het autonieuws.

In dezelfde categorie

Gocar newsletters
Gocar is de referentie. Of het nu gaat om het laatste autonieuws of de hotste mobiliteitsonderwerpen!
Schrijf je in voor onze Gocar-nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en leuke aanbiedingen!
Uw inschrijving werd goed geregistreerd.