Automarkt

Ferrari “beter merk” dan Google en Facebook (en Mercedes beter dan BMW)

Het “meest waardevolle merk” ter wereld zou niet Google of Facebook, maar Ferrari zijn. En Mercedes staat hoger dan BMW genoteerd.

Nicolas Morlet Nicolas Morlet | Gepubliceerd op 3 feb. 2020 | Leestijd: 1 min

Met een totale score van 94,1% verliest Ferrari een paar kruimels (94,8% in 2019), maar ligt het nog steeds voor op Disney of WeChat, een Chinese e-mailtoepassing. Daarna komen een Russisch bedrijf, Deloitte (audits), Coca-Cola, Tencent (Chinese telefonie), Rolex, PWC (audits) en Paypal (elektronische betalingen online).

De automobielsector heeft algemeen de beste (kwaliteits)reputatie met een score van 6,9/10, vooruitlopend op technologie (6,8/10) en kleding (6,6/10).

Advertentie – lees hieronder verder

Andere top 500-merken zijn: Mercedes (11ste), Toyota (15de), Volkswagen (25ste), BMW (30de) en Mitsubishi (35ste).

Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be

Wat wordt uw volgende voertuig?

Lees het artikel

Deel dit artikel

Lees meer over


In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Gocar, da's ook meer dan 40.000 voertuigen in voorraad!

Ontdek al de actualiteit

Artikels over hetzelfde onderwerp

Nieuwsbrief

Of het nu gaat om het laatste autonieuws of actuele mobiliteitsonderwerpen.

Wagens voor u

Auto's

In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Advertentie

Close icon