Mobiliteit

Waze kan nu ook hulpdiensten oproepen

Vanaf deze zomer zal de bekende verkeersinformatie- en navigatiedienst Waze ook de mogelijkheid bieden om via haar interface direct een depannagedienst te contacteren.

Nicolas Morlet Nicolas Morlet | Gepubliceerd op 9 jul. 2018 | Leestijd: 1 min

Bij panne zal een nieuw icoon in de Waze app toelaten direct en 24/7 een depannagedienst in de regio te contacteren. Deze service wordt samen met Allianz aangeboden en zal voor alle gebruikers van de app in Europa toegankelijk zijn. Daarbij worden vooral bestuurders aangesproken die geen pechverhelping hebben bij andere maatschappijen. Uiteraard moeten de takelkosten aan de depannagedienst betaald worden.

Het is trouwens niet de eerste keer dat de app innoveert om de ritten van haar gebruikers te vereenvoudigen. Zo is het sinds vorige zomer ook al mogelijk om andere gebruikers van de community te contacteren bij pech onderweg (lekke band …).

Advertentie – lees hieronder verder

Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be

Wat wordt uw volgende voertuig?

Lees het artikel

Deel dit artikel

Lees meer over


In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Gocar, da's ook meer dan 40.000 voertuigen in voorraad!

Ontdek al de actualiteit

Artikels over hetzelfde onderwerp

Nieuwsbrief

Of het nu gaat om het laatste autonieuws of actuele mobiliteitsonderwerpen.

Wagens voor u

Auto's

In het nieuws

Advertentie – lees hieronder verder

Advertentie

Close icon